Skylink Live TV na Android TV, naozaj?

30.12.2019 17:23

Tesne pred Vianocami sa na rôznych českých aj slovenských weboch objavila informácia, že aplikácia Skylink Live TV je dostupná už aj pre televízory s operačným systémom Android TV. Väčšinou išlo o skopírovanú tlačovú správu bez postrehov a skúseností. Mal som možnosť vyskúšať si to na Android TV značky Thomson a čuduj sa svete, ten ju oficiálnou cestou cez Obchod Google Play neponúka dodnes. Oslovil som teda Skylink cez Facebook, kde mi prišla odpoveď, samozrejme v češtine, nakoľko platforma má dlhodobé problémy so slovenčinou, kde bol link na podporované televízory, samozrejme dávno neaktuálny. Neoficiálnou cestou som sa dozvedel, že aplikácia bola sprístupnená iba pre Android TV značiek Sony a Philips. Pri niektorých Android TV je možnosť inštalovať Skylink Live TV ručne, alebo do prehrávača KODI. Stretol som sa už aj s prípadom, že nepomohli ani tieto spôsoby a televízor Skylink Live TV tvrdohlavo odmietal.