Príbeh jedného prepadnutého čísla

23.03.2019 19:39

Portál https://zive.sk priniesol článok, že všetci operátori okrem Orangeu vedia obnoviť prepadnuté číslo, pokiaľ nebolo prenesené, alebo neprešlo procesom recyklácie. https://zive.azet.sk/clanok/135443/prepadnute-cislo-vieme-obnovit-potvrdzuju-operatori/

Bohužiaľ stalo sa to aj mne a to nedávno 23. 02. 2019. Nakoľko sa jednalo o Tescomobile, napísal som sa Facebook chat otázku ako postupovať? Najprv, že sa to nedá, po výmene názorov a odkaz na článok sa to už dalo. Mám navštíviť predajňu. Navštívil som predajňu O2, pretože Tescomobile je virtuálny operátor O2. Odpoveď: U nás sa to nedá, choďte do Tesca. Navštívil som teda stánok Tescomobile v Tescu, popísal problém. Reakcia pracovníka bola: To kde vám niečo také povedali, že sa dá obnoviť prepadnuté číslo? U nás určite nie, volajte na linku 0949949969. A tak som zavolal, a odpoveď? Mám ísť zas na predajňu. Na predajni po dlhom dohadovaní vyšlo z pracovníka, že ešte pred mesiacom by mi pomohol, ale teraz prešli na nový systém O4, tak sa to nedá. Takýto je výsledok starostlivosti o zákazníkov O2 aj Tescomobile. Na záver dodám, že známy bez problémov obnovil prepadnuté číslo aj u najmladšieho operátora 4ka.