Do predaja sa dostávajú nové, zdanlivo lacné karty Skylink M7 Irdeto HD. Skrývajú háčik. Nedajte sa prekabátiť!

14.02.2013 11:11

Pri prezeraní ponúk na internete som v jednom internetovom obchode naďabil na zdanlivo lacnú kartu Skylink za 19,90 €. Háčik je ale v tom, že pri registrácii musíte zaplatiť registračný poplatok 39,90 € a ak si neaktivujete platené programy tak servisný poplatok 14,40 € ročne k tomu. Spolu to teda je necelých 75 €. Oplatí sa teda kúpiť Skylink Irdeto Standard HD.

Pre porovnanie:

Cena tejto karty je od 49,90 €. V tejto cene máte zahrnutý servisný poplatok na rok + 2 mesiace total. Pri registrácii vyplníte iba jednoduchý formulár a nič neplatíte.

Včera som navštívil jednu predajňu podporujúcu Skylink a predavači sú ako inak zmätení. Prihovoril sa mi: Môžem Vám nejako pomôcť? Potom ma odporučil za druhým, ktorý má vraj Skylink nastarosti. Tento predavač absolútne nevedel, že karty M7 Irdeto HD existujú, aký je registračný poplatok a ako fungujú. Hlavná vec, že majú plagát: Sme aktivačné miesto programov. Je to smutné, že si Skylink vyberá takýchto spolupracovníkov. Myslím si, že predavači majú dostatok času na samoštúdium po internete o novinkách a prebiehajúcich akciách. Celý čas, asi 10 minút čo som tam bol predavač čumel do počítača, no Boh vie na čo.